You are currently viewing Jak tworzyć oferty sprzedażowe które przyciągną klientów?

Jak tworzyć oferty sprzedażowe które przyciągną klientów?

Przygotowując dzisiejszy poradnik, myślałam nie tylko o tych, którzy z branżą nieruchomości mają do czynienia na co dzień, ale przede wszystkim o tych, którzy planują szybko i skutecznie sprzedać mieszkanie lub dom. Wielu z nas, wystawiając nieruchomość na sprzedaż ogranicza się do prostego anonsu na portalu ogłoszeniowym i kilku zdjęć. W tym artykule zebrałam wszystkie informacje, które pomogą nam stworzyć atrakcyjne i angażujące oferty sprzedażowe dla potencjalnych klientów.

Angażujące oferty sprzedaży nieruchomości w 3 krokach

klasyczny dom na sprzedaż w trójmieścieZanim odbierzemy wyczekany telefon z prośbą o umówienie terminu prezentacji mieszkania, musimy sprawić, aby ogłoszenie, które chcemy opublikować było atrakcyjne dla odbiorcy. Myślę, że znajdzie się spore grono osób, które są przekonane, że w tytule ogłoszenia wystarczy wpisać „Sprzedam M- 4 w atrakcyjnej lokalizacji”, a poczta głosowa będzie pękać w szwach. Niestety nie do końca tak to wygląda. Aby jakkolwiek zainteresować klienta swoim ogłoszeniem- zadbajmy o tytuł i pomyślmy o tym, do kogo je kierujemy. Wspomniana „atrakcyjna lokalizacja” dla każdego będzie oznaczała coś innego. Mieszkanie w centrum- dla kogoś kto ceni sobie dynamiczny klimat miasta. Spokojne cztery kąty za miastem- dla rodziców z dzieckiem. Kawalerka blisko uczelni- dla studenta etc. Zupełnie inaczej brzmi ogłoszenie, w którym oferujemy klasyczny dom na sprzedaż w Trójmieście na Jelitkowie, dzięki czemu potencjalny klient wie, że ma do czynienia z domem blisko plaży, a nie w obrębie Śródmieścia. Kolejnym punktem, na który powinniśmy zwrócić uwagę redagując ofertę sprzedażową są zdjęcia. Pamiętajmy, że w obiektywie wszystko jest „bardziej”, dlatego pamiętajmy o złotej zasadzie homestagingu, czyli „less is more”. Planując wnętrzarskie kadry maksymalnie zneutralizujmy przestrzeń, co pozwoli nam na uzyskanie efektu świeżości na zdjęciach. Jeśli nie mamy pomysłu na zdjęcia lub atrakcyjne aranżacje, możemy sięgnąć po magazyny wnętrzarskie, w których na pewno uda nam się znaleźć kreatywne inspiracje.

Po trzecie- sama treść oferty. Nikt z nas nie lubi czytać wielostronicowych elaboratów, dlatego przygotujmy ją w sposób krótki i treściwy. Przede wszystkim cena- to często kluczowy aspekt, który decyduje o tym, czy klient w ogóle zdecyduje się obejrzeć daną nieruchomość. Koniecznie zawrzyjmy też wszystkie niezbędne informacje na temat parametrów nieruchomości (ilość pomieszczeń, dane na temat metrażu, usytuowania względem stron świata), danych na temat budynku i okolicy, infrastruktury oraz informacji dotyczących cyklicznych opłat.