You are currently viewing Nietypowy urlop w Grecji

Nietypowy urlop w Grecji

Od jakiegoś czasu planujemy z naszymi przyjaciółmi jakiś wakacyjny wyjazd. Do tej pory kończyło się tylko na planach i ostatecznie każdy i tak jechał na wakacje we własnym zakresie. W tym roku postanowiliśmy to zmienić i chociaż część naszego urlopu przeznaczyć na wspólny wypad. Chcieliśmy, żeby był to jakiś niezapomniany wyjazd, na którym można przeżyć jakąś przygodę. Wyjazd ten wcale nie musiał odbyć się w Polsce. Dlatego zdecydowaliśmy się na na południe naszego kontynentu.

Opłacalny czarter jachtu

czarter GrecjaUwielbiam spędzać wakacje z moim chłopakiem, jednak ciekawą perspektywą była też dla mnie opcja wyjazdu z naszymi przyjaciółmi. Do takiego wyjazdy przymierzaliśmy się przez wiele lat i ostatecznie wyjazd ten dojdzie do skutku w tym roku. Zależało nam na tym, żeby zorganizować jakąś ciekawą wyprawę, z pominięciem plaż i hoteli. Jest to bowiem zby standardowa opcja wakacyjna, która na dłuższą metę może być nużąca. Nie pamiętam już czyj to był pomysł, ale ktoś rzucił, że moglibyśmy wybrać się na rejs jachtem, tym bardziej, że dwójka naszych przyjaciół ma patenty żeglarskie i duże doświadczenie w pływaniu jachtami. Wszystkim spodobał się taki pomysł. Odrzuciliśmy jednak opcję standardowego rejsu po Mazurach. Postanowiliśmy wybrać się na wakacje do Grecji. Szukaliśmy, bowiem, w jaki miejscu w Europie moglibyśmy załatwić najtańszy czarter Grecja, ostatecznie, okazała się najbardziej atrakcyjnym miejscem. Wybraliśmy jacht przez stronę internetową firmy, która zajmuje się wynajmowaniem łodzi. Jacht, który wybraliśmy, posiada pod pokładem sypialnie na sześć osób, aneks kuchenny oraz łazienkę. Wygląda na bardzo komfortowy i takie ma też opinie. Dużym plusem wakacji na jachcie jest to, że mamy dość dużą swobodę jak chodzi o wybór miejsc, które chcemy odwiedzić. Sami sobie narzucamy trasy i cały program wycieczki.

Ciekawą opcją na spędzenie wakacji jest wybranie się na nie z grupą przyjaciół. My już mamy zaplanowany taki wyjazd z naszymi przyjaciółmi. Z racji tego, że dwóch z nich posiada patent żeglarski, będziemy pływać jachtem po wodach okalających Grecję. Tutejszy czarter jachtów jest bardzo opłacalny cenowo. A przy okazji mamy zapewnioną odpowiednią pogodę i piękne widoki. Dużym plusem jest też to, że możemy pływać w pełni na własną rękę.